דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחכים לכסף מביטוח לאומי? כדאי שתדעו 

מאת    [ 16/01/2011 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2492 פעמים ]

הרבה אנשים שואלים אותם מהי הדרך הטובה ביותר עבורם לקיים מימוש זכויות רפואיות. למרות שנהוג לחשוב כי תשלומים עקביים לביטוח לאומי לבדם מספיקים על מנת לקבל את הכסף ביום בו נזדקק לו, האמת היא כי ללא מרכז מסודר הדואג לסוגים הרבים של מימוש זכויות קשה מאוד לנצל את ההטבות.

מהו המרכז למימוש זכויות רפואיות?

ראשית, המרכז למימוש זכויות רפואיות הוא גוף מוכר ומנוסה, בו לוקחים חלק טובי אנשי המקצוע בארץ. כחלק מהמרכז למימוש זכויות רפואיות ניתן למצוא רופאים, עורכי דין ויועצים, שתפקידם הוא להתמצא בחומר הבירוקראטי הרב המונח על שולחנם, ולהפיק מתוכו את המיטב עבורכם. במילים אחרות, ללא פנייה אל המרכז לזכויות רפואיות קשה מאוד לעקוב אחר התנהלות הביטוח הלאומי.

לא רק מול מוסדות הממשלה

בנוסף, צריך לזכור כי מגוון הזכאויות למימוש זכויות רפואיות עצום: החל מהביטוח הלאומי עצמו, דרך מס הכנסה, תאונות עבודה וחברות ביטוח ונכות כללית. על מנת לחשב כל אחת מהזכויות יש צורך בצוות של מומחים, אשר מחזיק בניסיון רב וידע מקצועי בתחומים האלו בדיוק. הזכויות הרפואיות הן חלק מדרך פעולתה של המדינה, ולכן כל יום שעובר מבלי לנצל אותן הוא בזבוז של זמן וכסף. בעזרת המרכז למימוש זכויות רפואיות ניתן לדלג על השלבים המתסכלים של מילוי הטפסים וההתנהלות הארוכה מול הפקידים השונים, ולהפקיד את האחריות בידי גוף המוסמך לכך.

האם אתם מודעים לסוגי זכויות רפואיות המגיעים לכם?

במקרים רבים, אנשים אשר זכאים למימוש זכויות רפואיות כלל אינם יודעים זאת. למרות שהתשלומים לביטוח לאומי נעשים על בסיס חודשי לכל תקופת החיים, הרי שברגע בו אנחנו הופכים מחייבים לזכאים, ראוי שיהיה מישהו שיתריע לנו על כך. על פי החוק, כל אדם שנפגע או חלה מסיבות רבות זכאי לתגמולים ותשלומים מהמוסדות הממשלתיים האחראים לכך: המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, משרד הביטחון, קרנות הפנסיה וכמובן מס הכנסה.

כיצד מתבצע מימוש זכויות?

בתיאוריה, ההתנהלות יכולה להיעשות באופן עצמאי. במידה ונתקלים בחוסר צדק או אי הבנה מול ביטוח לאומי למשל, ניתן לפנות אל בית הדין לעבודה על מנת ללבן את הדברים. אך בפועל מתגלה, כי פנייה אל המרכז למימוש זכויות רפואיות מקצרת משמעותית את התהליך וההמתנה, וחשוב מכך: מפקידה את העבודה בידיים המיומנות לכך.

אפילו כאשר מדובר על שלב הייעוץ בלבד, המרכז למימוש זכויות רפואיות מבטיח מתן תשומת לב ראויה, אשר יכולה לעזור בטווח הארוך במאבק מול הביטוח הלאומי והרשויות השונות. בסופו של דבר, בניגוד לגופים רבים אחרים, האינטרס של המרכז למימוש זכויות רפואיות הוא יכולתו של האזרח לנצל את המגיע לו. הדרך האידיאלית לעשות זאת היא באמצעים המקובלים והמהימנים בהם מחזיק המרכז למימוש זכויות רפואיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב